1. Splošne določbe
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine zikagiftshop (v nadaljevanju »spletna trgovina«) so sestavljeni skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije, vključno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov (GDPR), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).
Ponudnik spletne trgovine zikagiftshop je podjetje Tadeja Ratek Maleković s.p., Apače 47, 9253 Apače (v nadaljevanju “ponudnik”).
Spletna trgovina omogoča nakup izdelkov.
Spletna trgovina si pridržuje pravico spremembe splošnih pogojev poslovanja, brez predhodnega obvestila o spremembi. Splošni pogoji poslovanja, veljavni na dan nakupa, so za kupca zavezujoči. Kupec je ob vsaki oddaji naročila tudi opozorjen na splošne pogoje poslovanja in jih mora za dokončanje nakupa sprejeti.
2. Osnovni podatki ponudnika
Tadeja Ratek Maleković s.p.Apače 47, 9253 Apače
Davčna številka: 48764019 – nismo zavezanec za DDV.
Matična številka: 9767924000Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 14.10.2024
IBAN: SI56 0400002816781444
Elektronski naslov: info@zikagiftshop.si
3. Opredelitev pojmov
- Blago so vsi fizični izdelki, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini.
- Kupec je fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup izdelkov v spletni trgovini.
- Uporabnik je vsaka oseba, ki obišče spletno trgovino, ne glede na to, ali opravi nakup ali ne.
- Registriran uporabnik je uporabnik, ki je ustvaril račun v spletni trgovini in s tem pridobil dostop do dodatnih funkcij, kot so zgodovina nakupov, hitrejše naročanje ali posebne ugodnosti.
- Uporabnik brez registracije je oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini brez predhodne registracije uporabniškega računa.
- Naročilo je elektronska oddaja zahteve za nakup enega ali več izdelkov v spletni trgovini, ki je zavezujoča obveznost kupca in ponudnika pod določenimi pogoji.
- Ponudba so izdelki, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini.
- Delovni čas je časovno obdobje, v katerem ponudnik obdeluje naročila, odgovarja na povpraševanja in zagotavlja podporo uporabnikom.
- Dostavljavec je podjetje ali oseba, ki izvaja dostavo naročenih izdelkov na naslov kupca (npr. pošta, kurirska služba).
4. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- Identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka),
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta in telefon),
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine,
- informacije o dostopnosti izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- informacije o pogojih dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
- informacije o cenah, katere morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti, ali je v ceno vštet DDV ali ne,
- informacije o načinu plačila in dostave,
- informacije o roku v katerem je še možno odstopiti od pogodbe,
- informacije o možnosti vračila izdelkov
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
5. Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Kljub izrednim naporom, da bi ponudnik zagotovil točne in ažurne podatke, lahko pride do netočnosti podatkov o ceni, opisu ali zalogi izdelka.Vse slike izdelkov so simbolične.
6. Cene
Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, usmerjeno v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu potrjenega naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Roki veljavnosti akcijskih ponudb veljajo do navedenega datuma oziroma do preklica. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo. Celotna ponudba velja do preklica. Cene ne vključujejo stroškov dostave.
7. Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu (kupec nakaže znesek naročila na bančni račun prodajalca. Naročeni izdelki bodo odpremljeni takoj po prejetem plačilu. Dokler ni plačana celotna kupnina, ostane naročeno blago last ponudnika.)
- plačilo s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa, Maestro, Diners Club, American Express),
- plačilo s storitvijo PayPal.
Ponudnik bo za dobave blaga kupcu izdala račun v papirni obliki.
8. Postopek nakupa
Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu.
Ob vsakem izdelku je simbolična slika izdelka in opis izdelka. Kupec lahko naroči izdelke, ki so prikazani v spletni trgovini po postopku:
- Izbira izdelka: Uporabnikv spletni trgovini izbere izdelek in s klikom na povezavo „Dodaj v košarico“, doda izdelek v košarico. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi nadaljevati nakupovanje, izbere naslednji izdelek in postopek ponovi. Če želi zaključiti nakup, klikne povezavo na košarico in nato »nadaljuj na blagajno«.
- Urejanje izdelkov v košarici: V spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona košarice. Po kliku na omenjeno ikono se uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v košarico. Uporabnik lahko iz košarice odstrani določen izdelek s klikom na ikono križca. V košarici lahko uporabnik prav tako spremeni količine izdelkov, ki se tam nahajajo. S klikom na znak plus (+) lahko poveča količino in z znakom minus (-) zmanjša količino izbranih izdelkov.
- Blagajna: Ko ima uporabnik v košarici vse izdelke, katere želi naročiti, se odpravi na blagajno s klikom na povezavo »na blagajno«. Za dokončanje naročila mora izpolniti vsa potrebna polja.
- Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Zaključi nakup«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Vaše naročilo je bilo uspešno.«
Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne gumb »zaključi nakup«), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. Naročilo bo potrjeno in odpremljeno v najkrajšem možnem času, a ne kasneje kot v 3 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj, ko bo plačilo vidno na bančnem računu ponudnika. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano.
Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
9. Kupoprodajna pogodba
Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa dokončni in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika.

10. Zavrnitev naročila
Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal predračun, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave ponudnik vrne.
11. Kode za popust in drugi popusti
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je časovno omejena. Po izteku tega roka je koda za popust neveljavna.
Pri oddaji naročila v nakupovalni košarici lahko uporabnik vpiše veljavno kodo za popust v za to namenjeno polje. Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila.
Po aplikaciji kode za popust, uporabnik nadaljuje na blagajno.
Kode za popust se ne seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače in ne veljajo na izdelke v akciji, razen če je tako določeno.
Poleg dane kode za popust se v spletni trgovini lahko najdejo tudi drugi popusti. Ti popusti so jasno navedeni ob izdelku, na katerega se popust nanaša. Popustov ni mogoče zamenjati za denarna izplačila. V kolikor kupite izdelek pred popustom, niste upravičeni do dodatnega popusta, četudi so znižani enaki izdelki.
12. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca oz. elektonske pošte na elektronski naslov info@zikagiftshop.si, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku 14 dni od prejetja blaga se šteje za sporočilo o nameravanem vračilu.
Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke za vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je:
ZIKA
Tadeja Ratek Maleković s.p.
Apače 47
9253 Apače
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru odstopa od pogodbe ponudnik kupcu nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
V spletni trgovini omogočamo tudi zamenjavo izdelka. V primeru menjave stroške poštnine krije kupec.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za odstop od pogodbe.
13. Reklamacija in stvarne napake
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini.
Napaka je stvarna, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet; kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana; kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane;
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 14 dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani, v enaki embalaži, ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom – zapakirani v embalažo, primerno za pošiljanje.
14. Dostava
Pogodbeni dostavljavec je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroške poštnine in pakiranja krije kupec in znaša 4,20 EUR za Slovenijo. Pri nakupu nad 90 EUR je strošek pošiljanja in pakiranja v Sloveniji za kupca brezplačen.
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Paket prinese na pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik.
Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ponudnik ne nosi odgovornosti za poškodovane ali izgubljene pošiljke.
15. Odgovornost
Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Vse fotografije je potrebno jemati kot simbolične, saj ne zagotavljajo vseh lastnosti izdelka (barvno odstopanje in podobno). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).
Ponudnik bo opozorila sprejel resno in popravil objavljene informacije, če bo presodil, da so napačne. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v spletni trgovini, ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
16. Zasebnost in varstvo osebnih podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani podatke o kupcu kot so: ime, priimek, e-poštni naslov, telefonska številka, naslov za račun, naslov za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo navedene osebne podatke uporabljal za potrebe izdaje računa, obveščanja o poteku naročila, obveščanja o dostavi, pošiljanje ponudb in akcij ter ostalo potrebno komunikacijo s kupci. Podatki kupca v nobene primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa uporabnik lahko kadarkoli prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@zikagiftshop.si.
17. Reševanje sporov
Ponudnik se bo trudil vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči dogovor.
Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali drugih težav obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo težave, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.
Prodajalec pritožbe sprejema pisno na elektronski naslov info@zikagiftshop.si ali pisno na naslov:
ZIKA
Tadeja Ratek Maleković s.p.
Apače 47
9253 Apače
V skladu s 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom.
Ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL
Platforma za spletno reševanje potrošniški sporov je enotna vstopna točka za potrošnike, ustanovljena na podlagi Uredbe 524/2013/EU za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev med potrošnikom s prebivališčem in ponudnikom s sedežem v Evropski uniji.
18. Pravno obvestilo
Spletna trgovina in vsi podatki, slike, grafični, video in ostali elementi so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine, zato jih je brez pisnega dovoljenja prepovedano razmnoževati ali uporabljati. Spletna trgovina lahko vsebuje tudi elemente, ki so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe.
Ponudnik ni odgovoren za povezave, ki niso del spletne trgovine, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s spletno trgovino. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
Apače, 07.08.2025